Om børnehaven

dot Tumlehøj er en daginstitution med børn fra 0 til 6 år, beliggende i Suldrup by i Himmerland.
Vi prioriterer udelivet meget og gør brug af naturen i nærområdet, hvor vi har adgang til mange skønne områder.

Børnehuset Tumlehøj    Børnehuset Tumlehøj

dot Tumlehøj består af en vuggestue og en børnehave i samme hus.
Vi er opdelt i en vuggestue og i 3 børnehavegrupper der er aldersopdelt.

dot Vi følger årets gang, og fejrer traditioner som fastelavn, påske og jul.

dot Herudover arbejder vi ud fra de styrkede pædagogiske læreplaner i hverdagen.

dot Vi har fokus på, at alle børn, er en del af fællesskabet. Dette kræver fokus på det enkelte barn og dets behov, men vi har ligeledes stor fokus på udviklende fællesskaber, hvor børnene får en oplevelse af at være en del af noget større.

dot Ved siden af Tumlehøj ligger Suldrup skole som vi har et tæt samarbejde med, specielt i barnets sidste år i børnehaven, vil I som forældre kunne mærke dette samarbejde, hvor vi laver en glidende overgang fra børnehave til skole.

Ud over at vi er i tæt samarbejde med Suldrup skole, arbejder vi også sammen med PPR og lokalsamfundet.

dot Vi bestræber os på at være et sted, hvor der plads til alle og at vi skal få det til at fungere sammen, da alle skal have en chance i livet.

dot For mere information kontakt os på telefon 99 88 81 10 / 21 35 58 40