Helene Brandt Johansen

Jeg hedder Helene.
Jeg bor på Hjedsbækvej 282 sammen med min mand Jonas der ejer Suldrup
auto teknik der ligger i samme bygning som vores hus.
Vi har 3 børn Magnus på 11, Emilie på 7 og Malthe på 3 år. Så har vi vores hund Baloo som er værkstedshund i dagtimerne.

Jeg har altid arbejdet med mennesker og undervist børn i både ridning, dans og gymnastik.
Jeg er åben, omsorgsfuld og fjollet og elsker at tænke kreativt.

I min dagpleje bruger vi meget musik, vi bager og bruger meget tid ude, både i haven og mange
ture hvor vi samler ting eller bare løber omkring og fjoller.
Vi har altid stille morgener hvor vi hygger sammen med mine egen børn indtil de tager i skole og børnehave.
Jeg går meget op i at børnene skal være selvstændige og de får derfor lov at prøve en masse
ting selv, både i forbindelse med spisning, skiftning/toiletbesøg og når de skal have tøj af og på.

Børnene skal føle sig trygge og lære at være en del af en gruppe hvor man udviser empati og
hjælpsomhed overfor hinanden.

Jeg tror på god og åben kommunikation mellem forældrene og mig selv og at fælles indsats på
børnenes individuelle niveau er med til at fremme det enkelte barns personlighed og interesser.
Jeg bruger Aula, hvor jeg ofte ligger billeder og kort tekst op om hvad vi går og laver i løbet af dagen.

Fredage i ulige uger er vi i legestue i børnehaven Tumlehøj (når engang tilstandene bliver normale) hvor vi mødes med nogle af de andre dagplejere.
Børnene skal afleveres og hentes i børnehaven og medbringe tøj og ting til at klare dagen.

Min dagplejes åbningstider er som følgende:
Man-tors. 6.15-16
Fre. 6.15-15.15

Har du/I spørgsmål, så ring 21 35 58 40 (Tumlehøj) eller 99 88 81 03  (dagtilbudsleder)